جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت در شیراز برگزار می‌شود

اولین جشنواره و نمایشگاه تجلیل از فعالان ورزش و صنعت ورزش کشور با عنوان «جشنواره عزت و پیشرفت» ۲۶ تا ۲۸ مهر امسال در مجموعه ورزشی پارس شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در جلسه هماهنگی جشنواره عزت و پیشرفت، گفت: این جشنواره و نمایشگاه با هدف معرفی و حمایت از برند‌های ایرانی، معرفی دستاورد‌ها و محصولات دانش‌بنیان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ورزش، برگزار خواهد شد.

محمدمهدی سرافرازشکوهی گفت: طی این جشنواره از برترین‌ها در هفت بخش شامل تولیدکنندگان محصولات ورزشی، صادرکنندگان محصولات ورزشی، نرم‌افزار‌های کاربردی ورزش، رسانه‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی و تولیدکنندگان محصولات ایده محور خلاقانه و دانش‌بنیان، تجلیل می‌شود.

شکوهی با بیان اینکه از اهداف این جشنواره، معرفی برند‌های ایرانی و حمایت از آن‌ها برای حضور در بازار‌های منطقه‌ای است، گفت: توجه دادن جامعه مخاطب به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ورزش، توسعه بازار صنایع ورزشی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تجلیل از برترین‌ها، دیگر اهداف این رویداد است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: همزمان با برگزاری همایش عزت و پیشرفت رویداد‌های ویژه‌ای نظیر احصای نیاز‌های فناورانه (REVERSE PITCH)، رویداد استارتاپ منو و دمو، رویداد استارتاپ ویکند و دیگر برنامه‌های متنوع ورزشی و کارگاه‌های آموزشی هیئت‌های ورزشی اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار