کرمانی مقدم: پرسپولیس بدون بیرانوند در مقابل النصر دچار مشکل می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بیرانوند به بازی با النصر عربستان نرسد در آن صورت سرخپوشان دچار مشکل می‌شوند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس با وجود اینکه بعضی از بازیکنانش در بازی دوستانه با سپیدرودرشت نبودند، اما عالی بازی کرد و در شرایط خوبی هستند و برای بازی‌های آسیایی آماده هستند. من فکر می‌کنم اکنون سرخپوشان در بهترین شرایط هستند.

کرمانی مقدم درباره اینکه علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان مصدوم شد و احتمال دارد که به بازی با النصر عربستان نرسد، گفت: بله، صددرصد تیم پرسپولیس در درون دروازه مشکل پیدا می‌کند و باید یحیی گل محمدی هر چه سریعتر جایگزینی برای بیرانوند پیدا کند.  به هر حال ۵۰ درصد بازی در دست دروازه بان است و اگر گلر اشتباه کند تمام زحمات تیم به هدر می‌رود. به نظرم خیلی سریع باید یک دروازه بان دوم جذب کنند، چون بازی‌های آسیایی داریم و مسابقات لیگ هم برایمان خیلی مهم است. اگر ما یک بازی شکست بخوریم از سپاهان عقب می‌افتیم و کارمان خیلی سخت می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه احتمال برگزاری دربی سرخابی‌ها در قطر وجود دارد، بیان کرد: اصلا این موضوع خنده دار است. می‌توانند بازی پرسپولیس و سپاهان هم در امارات و بحرین برگزار کنند.

وی درباره اینکه بازی پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر است هیچ فرقی برای پرسپولیس نمی‌کند که این بازی در کجا برگزار شود. حداقل این است که اگر این بازی در قطر برگزار شود در یک زمین خوب بازی انجام می‌شود، چون بازیکنان پرسپولیس روی زمین  بازی می‌کنند و آنجا برای آن‌ها خیلی خوب است. به نظرم زمین خراب آزادی باعث می‌شود که تیم النصر یک مقدار مشکل پیدا کند و از این لحاظ به نفع ما تمام می‌شود.

کرمانی مقدم درباره اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط بتواند برابر تیم النصر موفق شود، تصریح کرد: من  چند ماه است که می‌گویم، پرسپولیس باید مهاجم بگیرد و حالا مشکل دروازه بان هم اضافه شده است. به طور حتم گل محمدی در صورت نرسیدن بیرانوند به النصر برای دروازه تیم فکر‌ی می‌کند، چون دروازه بان یک پست حساسی است. البته سرخپوشان از لحاظ تیمی یکدست هستند، چون ۵ الی ۶ سال است که دارند با هم بازی می‌کنند و این یک پوئن مثبت برای پرسپولیسی‌ها است. ما متکی به یک نفر نیستیم و بر روی تیم حساب باز می‌کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
ایکاش قلعه نوعی تو این بازی بیرو نمی ذاشت واقعا سخته اگه نرسه
آخرین اخبار