کرمین دیدار پوتین و رهبر کره شمالی را تایید نکرد

سخنگوی کرملین گفت نمی‌تواند گزارش‌های رسانه‌ها درباره دیدار احتمالی رئیس‌جمهور روسیه و کیم جونگ اون در آینده نزدیک در روسیه را تایید کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز سه شنبه گفت که نمی‌تواند گزارش رسانه‌ها درباره دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در آینده نزدیک در روسیه را تایید کند.

به گزارش اسپوتنیک، پسکوف به خبرنگاران گفت: نه، ما نمی‌توانیم این گزارش‌ها را تایید کنیم. چیزی برای گفتن در این مورد نداریم.

دیروز، دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات و متحدان آمریکا مدعی شدند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قصد دارد در سپتامبر امسال برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و گفتگو درباره همکاری‌های نظامی بین دو کشور به روسیه سفر کند.

در ژوئیه گذشته، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و شرکت کنندگان در نشست رسمی در کره شمالی به مناسبت هفتادمین سالگرد پیروزی مردم کره در جنگ آزادیبخش ملی تبریک گفت و در ماه مه گذشته نیز رهبر کره شمالی به مناسبت روز پیروزی بر نازیسم پیامی را به پوتین ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار