فراخوان دامداران سمنان برای دریافت نهاده مدت دار

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان سمنان شرایط تخصیص نهاده دامی در استان را تشریح کرد.

شاه حسینی گفت : به منظور کمک به دامداران و با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی های اخیر، دامداران می توانند با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی و امور عشایری نهاده مدت دار دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این نهاده‌ها ۴ ماهه به دامداران تحویل داده می‌شود افزود: دامداران با ارائه چک و تاییدیه شرکت تعاونی می‌توانند نهاده را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دامداران با ارائه این معرفی‌نامه به شرکت پشتیبانی امور دام استان می‌توانند نهاده مدت‌دار دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با اشاره به خشکسالی‌های متعدد در استان بیان کرد: اجرای این طرح و اختصاص نهاده مدت‌دار با هدف کمک به دامداران است.

شاه حسینی با بیان اینکه این نهاده‌ها چهارماهه به دامداران تحویل داده می‌شود، افزود: دامداران می‌توانند این جو را ذخیره کنند و در اختیار آنها باشد تا وقتی که دام آنها از ییلاق بازگشت دچار کمبود نهاده نشوند.

وی با بیان اینکه دامداران از طریق مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام می‌توانند این نهاده را ازانبارهای استان تحویل بگیرند به شرایط ایجاد شده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام اشاره کرد و گفت: عشایر استان با ارائه چک که اتحادیه و یا شرکت تعاونی عشایر پشت ان را امضا کرده باشند، می‌توانند این نهاده را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار