بیش از ۳۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی ماهه نخست سالجاری، ۲۱ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در شهرستان ایجرود اجرا و به بهره برداری رسید.

علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای خانجین شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۱.۵ کیلومتر و احداث خط انتقال به طول ۱ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که در شهرستان ایجرود بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: آبرسانی به روستای احمدکندی نیز با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به روستای گلابر سفلی در این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول پنج کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد ۱۰۰ فقره انجام شد.

جزء قاسمی گفت: اجرای طرح آبرسانی به روستای قلقاتی در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول چهار کیلومتر، حفر یک رشته قنات، احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و استاندارد سازی ۱۴۱ فقره انشعاب از دیگر طرح های آبرسانی شرکت آبفا در شهرستان ایجرود طی سالجاری بود.

وی افزود: آبرسانی به روستای شهرک در بخش مرکزی شهرستان ایجرود نیز با توسعه قنات قدیمی این روستا به طول ۱۵۰ متر، حفر یک حلقه چاه دستی به عمق ۳۳ متر و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان داشت: آبرسانی به روستاهای قره درق، سعیدآباد، چسب،اوزان، نجم الشخان و آقبلاغ در شهرستان ایجرود نیز شامل احداث قنات، خط انتقال، حفر و تجهیز چاه آب و استانداردسازی انشعابات طی پنج ماه نخست امسال انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای پاشاچای، شوراب، قزلجه، قارتخلو، بزین، اغلبیک علیا، قوشچی و قادرلونیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه آبرسانی به روستاهای شهرستان ایجرود در سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.