طرح آبرسانی به ۱۷ روستا در شهرستان خدابنده تکمیل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا، آبرسانی به ۱۷ روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۴۲۷ میلیارد ریال تکمیل شد.

علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به تکمیل طرح آبرسانی ۱۷ روستا در شهرستان خدابنده گفت: در این طرح بیش از ۴۸ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال احداث شد.

وی اظهار داشت: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع همچنین ۳۶ کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل ۱۸۰ میلیارد ریال احداث شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر بخش های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده است.

این مسئول تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد یک هزار و ۴۳۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال، طی این طرح انجام شد و روستائیان تحت پوشش مجتمع "زاغج" از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.

وی یادآور شد: با آبرسانی به مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده، جمعیتی افزون بر ۱۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مجتمع، کار آبرسانی به ۶۰ روستای دیگر در شهرستان خدابنده نیز در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.