استاندار آذربایجان غربی:

سرانه تخت بیمارستانی در مهاباد از میانگین کشوری بیشتر می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: سرانه تخت بیمارستانی در مهاباد طی سه ساله آینده از میانگین کشوری بیشتر می‌شود و به ۲ تخت برای هر هزار نفر خواهد رسید.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت مهاباد گفت: هم اکنون عملیات احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات رئیس جمهور در راستای تسریع در احداث تزریق اعتبار شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی هم، با پیشرفت خوبی در حال احداث است که ظرف سه سال آینده سرانه تخت بیمارستانی را از ۱.۷ به بالای ۲ تخت برای هر هزار نفر می‌رساند که با این حساب از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه دولت به مناطق کم برخوردار و محروم نیز گفت: از طرف سازمان شهرداری و دهیاری‌ها کشور نیز مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به توسعه مناطق شهری و احداث اماکن تفریحی و پارک منطقه محروم پشت تب در نظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه ۹ مصوبه جدید در راستای کم به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای  مهاباد تصویب شد.

حضور در صدا و سیما و گفت و گوی زنده از شبکه سراسری مهاباد با مردم از دیگر برنامه‌های مقام عالی استان در سفر خود به شهرستان مهاباد است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.