توافقات بین‌المللی ۲ سال اخیر به‌زودی در سطح جامعه تأثیرگذار خواهد بود

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: با توجه به توافقات بین‌المللی انجام‌شده در دولت سیزدهم، به‌زودی شاهد تأثیرگذاری این توافقات بین‌المللی در سطح جامعه خواهیم بود.

سیدمحمد حسینی در آیین آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی رسمی ۷۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی استان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در سطح بین‌المللی توافقات بسیار مهمی را انجام داده است که به‌زودی منجر به تحولات و تأثیرات مهمی در کشور و استان‌هایی همچون اردبیل می‌شود و مردم عزیز، کاملا این تأثیرات را لمس خواهند کرد.

او افزود: طی ۲ سال اخیر اتخاذ سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه بین‌المللی منجر به اتفاقات مهمی شده است که با اقدامات شیطانی کشور‌های مختلف خارجی همراه بود، اما این اقدامات به سرانجام نرسید و نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شد.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف همچون آب شرب و کشاورزی، برق و گاز اقدامات کم‌سابقه یا بی‌سابقه‌ای انجام داده و یا در دستور کار دارد که در حوزه برق با افزایش ۶ هزار مقاواتی حجم تولید بخش عمده‌ای از مشکلات کشور رفع شده است.

حسینی بیان کرد: طی سال‌های گذشته شاهد مشکلات متعددی در گاز صنایع و مسکونی بودیم که پس از تعلل ۲۰ ساله، با اعتماد دولت سیزدهم به متخصصان داخلی، روز گذشته فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید و مشکل حداکثری کشور در حوزه گاز رفع خواهد شد.

او ادامه داد: اتخاذ و اجرا سیاست‌های دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر منجر به مثبت شدن وضعیت صادرات، تولید و اشتغال‌زایی شده و روند رو به رشد حوزه‌های دارای مشکل مانند تورم و رشد نقدینگی رو به کاهش است.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: از آغاز دولت سیزدهم، در سطح کلان ملی شاهد وحدت و یکپارچگی بین مسؤولان هستیم و دیگر شاهد اتفاقاتی همچون مقایسه میان میدان و دیپلماسی نیستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.