تولید تویوتا از سرگرفته شد

از امروز تویوتا به عنوان پرفروش‌ترین خودرو ساز جهان پس از یک نقص سیستم تولید کار خود را در ژاپن از سر خواهد گرفت.

تویوتا موتور امروز(چهارشنبه ۳۰ اگوست) پس از یک نقص سیستم تولید که باعث توقف تولید داخلی در پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد، کارش را در کارخانه‌های مونتاژ خود در ژاپن از سر خواهد گرفت.

تویوتا از صبح چهارشنبه فعالیت خود را در ۲۵ خط تولید از ۱۲ کارخانه در بازار داخلی خود از سر می‌گیرد و دو کارخانه دیگر را از بعد از ظهر اضافه می‌کند.

این شرکت به بررسی علت ادامه می‌دهد زیرا اعلام کرد که به دلیل حمله سایبری نبوده است.

بررسی رویترز نشان داد که این کارخانه‌ها حدود یک سوم تولید جهانی این خودروساز را تشکیل می‌دهند. سال گذشته نیز کار برای یک روز متوقف شد، زیرا یک تامین‌کننده مورد حمله سایبری قرار گرفت و توانایی تویوتا برای سفارش قطعات را با مشکل مواجه کرد. البته تویوتا با استفاده از شبکه پشتیبان فعالیت خود را از سر گرفت.

شرکت خودروسازی تویوتا روز سه‌شنبه ۲۹ اوت (۷ شهریور) اعلام کرد که تمامی خطوط تولید این کارخانه در ژاپن متوقف شده است. گفته می‌شود که خطوط مونتاژ خودرو‌ها در ۱۴ کارخانه این شرکت، توقف یافته است.این نقص، رایانه‌ای بوده و به سیستمی برمی‌گردد که وظیفه آن رسیدگی به آن دسته از قطعات خودرو است که جهت مونتاژ و تولید به کارخانه‌ها وارد می‌شوند. گفته می‌شود که این نقص فنی سبب شده تا وسایل و قطعات مورد نیاز به موقع تهیه و به کارخانه ارسال نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
بجای تبلیغات شرکت تویوتا چندتا خبر برای خریدان تارا میزدی که شش ماه منتظرند و بلا تکلیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
سیستماشون رو باید طوری بسازن که با اپراتورم کار کنن نه اینکه فقط بصورت اتوماتیک کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
چه فایده ای برا ما داره
آخرین اخبار