تضمین حشد‌الشعبی برای تأمین امنیت زائران ایرانی اربعین/ همکاری برای ورود سریع‌تر زائران به منذریه

استاندار کرمانشاه با هدف بهبود تردد امن، آسان و سریع زائران اربعین از مرز خسروی با «هادی عامری»، جانشین سازمان الحشد الشعبی و مثنی التمیمی استاندار دیالی عراق در مرز خسروی دیدار و گفتگو کرد.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه با هدف بهبود تردد امن، آسان و سریع زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی خسروی با «هادی عامری»، جانشین سازمان الحشد‌الشعبی و مثنی التمیمی استاندار دیالی عراق در مرز خسروی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده مرزبانی، فرمانده قرارگاه رمضان و جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی هم حضور داشتند، استاندار کرمانشاه خواستار همراهی طرف عراقی در تسهیل تردد و روان سازی هر چه بیشتر ورود زائران ایرانی از مرز خسروی به خاک عراق شد.

العامری در این دیدار از آمادگی کامل نیرو‌های حشد الشعبی برای تامین امنیت و آرامش زائران ایرانی از مرز خسروی تا شهر‌های زیارتی و بالعکس خبر داد و گفت: هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

میثم التمیمی استاندار دیالی گفت: این استان هرگونه همکاری و همراهی برای ورود سریع‌تر زائران ایرانی از مرز خسروی به پایانه منذریه در عراق و عزیمت به عتبات عالیات را انجام خواهد داد و تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از زوار ایرانی بکار خواهد گرفت.

محمدطیب صحرایی درباره این دیدار گفت: برای تسهیل به خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین ضروری است هماهنگی‌های روزانه‌ای با مقامات مختلف عراقی در سطوح مختلف داشته باشیم و امروز این هماهنگی نتایج بسیاری خوبی داشت و ترد زوار روان‌تر شده است.

وی عنوان کرد: بخشی از هماهنگی‌ها به وسیله وزیر کشور با مقامات عراقی و گفتگو‌هایی با استاندار دیالی و مقامات مرزی دو کشور انجام شد.

صحرایی افزود: در آخرین دیدار میزبان یکی از یادگاران جبهه مقاومت و دوستان سردار شهید سلیمانی و مهدی المهندس نهادی العامری» بودیم و ایشان به خدمتگزاران خدا قوت گفتند و سفارشاتی به برادران عراقی برای سهولت بیشتر در خدمت‌رسانی داشتند و امید داریم همین این موارد سبب شود سفر خوب و ایمنی برای زوار اربعین رقم بخورد.

برچسب ها: اربعین ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.