پذیرایی موکب های شهرستان ملایر از زائران حسینی

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: موکب های این شهرستان آماده پذیرایی از زائران حسینی هستند.

پذیرایی موکب های شهرستان ملایر از زائران حسینیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  باب‌اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: روزانه حدود هزار نفر از زائران حسینی از این مسیر در حال تردد هستند و در ایستگاه راه‌آهن ملایر توقف می‌کنند و توسط موکب‌های شهرستان ملایر از آنها پذیرایی به عمل می‌آید.

وی افزود: موکب اصلی شهرستان ملایر در کنار آرامستان بهشت هاجر واقع‌ شده و با کمک‌های خوب مردمی و همچنین تعامل و تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان خدمت‌ رسانی می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: در موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر در روز از حدود 10 هزار زائر حسینی با غذای گرم و میان‌وعده پذیرایی می‌شود.

فتحی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از اتحاد و همدلی بین امت اسلامی در سراسر دنیا است و به طور قطع این راهپیمایی اثرات فرهنگی زیادی به‌ویژه در بین جوانان دارد.

وی افزود: مراسم پیاده‌‌روی اربعین تنها یک راهپیمایی نیست بلکه ابراز عشق و علاقه مردم مسلمان سراسر دنیا به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه همه مردم توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند، تصریح کرد: برخی از افراد با پذیرایی از زائران حسینی در ثواب این پیاده‌روی سهیم می‌شوند و این افراد با هر موقعیت اجتماعی که دارند خالصانه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ب

تردد روزانه هزار نفر از زائران حسینی در ملایر

 

 

 

برچسب ها: اربعین ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.