قطع برق ۶۶ اداره و بانک پرمصرف در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان‌شرقی از قطع برق ۶۶ اداره و بانک پرمصرف در استان خبر داد.

آقای فرج‌نیا اظهار کرد: سلول‌های خورشیدی جزو برنامه‌های دولت است که شهرک خورشیدی جزو این برنامه‌هاست البته ایجاد استقرار تالار سبز مستقر در بورس نیز یکی دیگر از برنامه هاست که با اجرای این طرح باید صنایع از اول سال یک درصد مصرف برق خود را از تالار سبز بگیرند.

وی افزود: انرژی تولیدی سلول‌های خورشیدی از تالار سبز خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سامانه خورشیدی در استان وجود دارد به‌طوری که ۱۰۰ سامانه خورشیدی برای مددجویان نصب شده است که علاوه بر تامین برق یک درآمد هم برای آن‌ها محسوب می‌شود. 

آقای فرج‌نیا گفت: سامانه خورشیدی منازل هم در استان وجود دارد و علاقمندان با مراجعه به ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با پنج تیم تحقیقاتی طرف قرارداد هستیم تا از پژوهش‌های دانش بنیان این شرکت‌ها در بهبود وضعیت بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با تاکید بر اینکه شعار مدیریت مصرف را دولت از خود بدنه دولت شروع کرد گفت: پیشنهاد ما برای استفاده از کولر دمای آسایش است یعنی اگر سیستم کولر گازی است آن را روی ۲۵ درجه بگذارید.

وی گفت: وزارتخانه  برنامه‌ای برای افزایش تعرفه برق ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان  آذربایجان‌شرقی یادآور شد:این استان جزو استان‌های اول و دوم در مدیریت مصرف است.

وی بیان داشت: بیشترین کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته در کل کشور در استان آذربایجان‌شرقی بود.

وی یادآور شد: برخورد‌های فوری از برخی جرائم برق و کشف رمزارز‌ها باعث کاهش مصرف برق شد.

آقای فرج‌نیا گفت: با برخی اداره‌ها از جمله برخی بانک‌ها به علت بدمصرفی و عدم رعایت دستورات برخورد شد به عبارت دیگر برق۶۶ واحد اداری قطع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار