کمبودی در عرضه شکر نداریم

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به توزیع ۵۰ هزارتن شکر به استان ها، کمبودی در عرضه شکر به بازار نداریم.

آقای مسعود امراللهی سهمیه‌بندی شکر تکذیب کرد و گفت: هیچ‌گونه سهمیه‌بندی شکر در حوزه مصرف‌کننده، صنف و صنعت انجام نمی‌شود؛ زیرا شکر به اندازه کافی تولید و توزیع شده و هیچ کمبودی در تامین این کالا نداریم.

او با بیان اینکه ۵۰ هزار تن شکر از طریق بخش خصوصی به استان‌ها تخصیص دادیم که در حال توزیع است، افزود: حدود ۶۲ هزار تن هم توسط شرکت بازرگانی دولتی سهمیه به استان‌ها داده شده که از این میزان هنوز ۳۰ هزارتن توسط مباشرین معرفی شده از جهاد استان‌ها، جذب نشده است. این یعنی التهابی در بازار وجود ندارد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت شکر بسته‌بندی هر کیلوگرم ۳۴ هزار تومان، شکر فله درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و فله مصرف کننده نیز ۲۸ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
اقای امراللهی یا اطلاع ندارید و خواب تشریف دارید بنده امروز پولک و نبات را ۵۵۰۰۰ تومان خریدم وقتی علت را جویا شدم فروشنده کارگاه نبات سازی گفت ما شکر را کیلویی ۳۵ هزار تومان می خریم هرچند قرار بود شکر را به ما کیلویی ۲۶ هزار تومان بدهند ولی مسئولین عنوان داشته اند کمبود شکر داریم وباید تا پاییز و راه اندازی کارخانه های قند صبر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
تجربه اثبات کرده قطعا مشکل جدی وجود خواهد داشت!!!!
آخرین اخبار