دومین رویداد تولید محتوای بسیج در گچساران

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باهدف استعدادیابی و حمایت از بسیجیان حوزه پویانمایی، بازی و نرم افزار در گچساران برگزار شد.

سرهنگ سعادت الله عزیزی  با اشاره به برگزاری دومین مرحله شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها دوگنبدان گفت: در این رویداد ۸ گروه در قالب، بازی‌، نرم‌افزار‌، پویانمایی و تولید محتوا با تلفن همراه و با موضوع اربعین حسینی، عفاف و حجاب و دفاع مقدس (ایثار و شهادت) باهم به رقابت پرداختند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: گروه برگزیده مرحله شهرستانی در رویداد استانی که نیمه دوم شهریور در یاسوج برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باهدف استعدادیابی و حمایت از بسیجیانی است که در حوزه پویانمایی، بازی و اپلیکیشن موبایلی فعالیت می‌کنند.
 
عزیزی در ادامه جنگ نرم دشمن را یادآور شد و اضافه کرد: دشمنان برنامه‌ریزی وسیعی در حوزه جنگ نرم داشته و با سرمایه‌گذاری کلان در این عرصه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند؛ بنابراین امروز تولید محتوا حرف اول را برای تأثیرپذیری در جامعه می‌زند اگرچه جوانان انقلابی با تولید محتوایی که انجام می‌دهند در مقابل دشمن ایستاده و در حال مبارزه هستند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران بیان کرد: بنابراین برگزاری چنین رویداد‌هایی باعث آگاهی جوانان و نوجوانان جهت ایستادگی و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن می‌شود، اگرچه باید توجه کرد که در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات ارزشمند نظام اسلامی را به جوانان و مردم نیز انتقال دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.