ورود بیش از ۹۲ هزار زائر به عراق

رئیس سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق اعلام کرد که طی تنها سه روز بیش از ۹۲ هزار زائر از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی به این کشور وارد شده‌اند.

امروز یکشنبه عمر الوائلی، رئیس گذرگاه‌های مرزی عراق از ورود بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی به این کشور ظرف سه روز خبر داد که نشان می‌دهد از ۱۲ گذرگاه وارد شده‌اند.

الوائلی گفت که به گفته این آژانس رسمی، «دولت در تسهیل موانع پیش رو حمایت زیادی کرده است و بر اساس تمایل ما برای ارائه بهترین خدمات به زائران هماهنگی با استانداری‌ها انجام شده است. توسعه زیرساخت‌ها برای پذیرش تعداد زیادی که از طریق بنادر زمینی و هوایی وارد می‌شوند و همچنین هماهنگی‌هایی با سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی برای تسریع در صدور روادید، ممیزی و بازرسی با در نظر گرفتن هوای گرم و سخت‌کوشی وجود دارد. 

او افزود: تعداد کل زائرانی که از پنجشنبه گذشته وارد کشور شده‌اند تا عصر دیروز شنبه ۹۲ هزار و ۶۱۵ زائر از کشور‌های افغانستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان و ایران بوده است.

او با تاکید بر اینکه این زائران از ۱۲ بندر از جمله بنادر اقلیم کردستان وارد شده‌اند، خاطرنشان کرد: بندر زرباطیه بیشترین بندری است که زائران از آن عبور می‌کنند، زیرا ۶۰ درصد ورودی‌ها را تشکیل می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار