پذیرایی و اسکان زائران اربعین در موکب صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد

مسئول موکب صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد از پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی (ع) توسط این موکب در شهر کربلا خبر داد.

مسعود رضایی، اظهار داشت: هرساله موسم اربعین که می‌شود دل‌ها بی‌قرار رفتن در مسیر عاشقی می‌شود، مسیری که همه دل از پا نمی‌شناسند تا با برپایی مواکب به زائران اباعبدالله در هر مسلک و آئینی خدمت کنند.

وی گفت: موکب صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد که در شهر کربلا شارع العباس (ع)، جنب مستشفی الحسین (ع) واقع شده است با چاپ و نشر نشریات و بروشورها پیوند شیعی و سنی در مسیر اربعین را به نمایش می‌گذارد و همچنین با برپایی ایستگاه صلواتی روزانه از ۱۲ تا ۱۵ هزار زائر حسینی پذیرایی می‌کند.

وی بیان داشت: موکب صاحب‌الزمان (عج) با همکاری ۳۰ نفر خادم به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول موکب صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد با بیان اینکه موکب صاحب‌الزمان (عج) از پنج شهریور لغایت ۱۵ شهریور به مدت ۱۰ روز در کربلا مستقر و آماده پذیرایی از زائران است، افزود: این موکب در شهر کربلا عمود ۱۳۸۸ برپا می‌شود که با برپایی ایستگاه ماساژ، ایستگاه راهنمای زائر، عفاف و حجاب و همچنین ایستگاه پذیرایی آب، چای، دم‌نوش و شربت از زائران حسینی پذیرایی می‌کند.

رضایی، بیان کرد: ما همواره در تمام مراسم‌ها و اعیاد مذهبی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در استان لرستان می‌کردیم که با شکل‌گیری پیاده‌روی اربعین تصمیم گرفتیم مشابه همین ایستگاه صلواتی را به نیت فرج امام‌زمان (عج) در کربلا دایر کنیم تا به کاروانی که از تمام جهان به کربلا تشریف می‌آورند، خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال آمادگی پذیرای روزانه بیش از هزار پرس صبحانه، ۵۰۰ پرس ناهار و شام و اسکان بیش از ۲۰۰ نفر را داریم، عنوان کرد: منابع مالی ما از محل نذورات و کمک‌های مردم و خیّرین تأمین‌شده و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم انجام می‌شود.

مسئول موکب صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد، ضمن قدردانی از همکاری مسئولان، تصریح کرد: اکثر نیازمندی‌های موکب توسط عموم مردم تأمین می‌شود؛ ولی بیشتر نیازمند پول بین‌المللی (دینار و دلار) و تأمین آن از طرف دولت هستیم. رضایی، اظهار داشت: از مردم در خواست می‌کنیم کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۵۷۵۸۱۲۸۸ به نان مسعود رضایی تبار واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.