آمادگی اداره پست سیستان و بلوچستان برای توزیع گذرنامه‌های زائران اربعین

مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان گفت: بانزدیک شدن اربعین حسینی اداره کل پست استان برای توزیع گذرنامه های زائران اربعین آمادگی کامل دارد.

هدایت اله کرد  با اشاره به اینکه خدمات شرکت ملی پست به زائران اربعین حسینی در دو بخش توزیع گذرنامه و خدمات پست انجام می شود. گفت: درباره بازه زمانی رسیدن گذرنامه به دست متقاضیان معمولاً گذرنامه‌ها بین ۴۸ تا ۷۲ساعت به مرکز استان‌ واصل که در حال حاضر با نزدیکی به ایام اربعین نیز شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه خدمات هرچه بهتر ارسال گذرنامه‌ها به مردم را دارد.

وی ادامه داد: گذرنامه‌ها در دو مرحله به درب منازل ارسال و در صورت عدم تحویل توسط متقاضی به باجه‌های معطله بازگردانده شده و متقاضی با مراجعه به باجه می‌تواند گذرنامه را دریافت کند.

وی همچنین از زائران درخواست کرد برای دریافت گذرنامه تا ۴۸ ساعت پس از ورود به اداره پست شهرستان مقصد به ادارات پست مراجعه ننمایند تا موزعین نسبت به توزیع در آدرس اقدام کنند.

هدایت اله کرد گفت: از تمامی زائران تقاضا داریم که درخواست‌های خود را به‌روزهای نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند تا شبکه‌ پستی برای ارائه خدمات دچار چالش و اختلال نشوند.

مدیر کل پست استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: متقاضیان برای اطلاع از صادر شدن و رسیدن گذرنامه خود با مراجعه به سامانهnajatracking.post.ir  بارکد گذرنامه را اخذ و از طریق سامانهwww.tracking.post.ir  گذرنامه خود را رهگیری نمایند.

وی همچنین خدمات پست در بخش پست یافته را تشریح و عنوان کرد در این سرویس شبکه پستی مدارک یافته شده مردم را جمع آوری و به آنان تحویل می دهد و افرادی که مدارکی را مفقود کرده اند می‌توانند با ورود به سامانه www.postyafteh.post .ir مشخصات خود را وارد و در صورت یافته شدن، مدارک را از پست تحویل بگیرند.

وی  خاطرنشان کرد: در ایام پیاده روی اربعین این سرویس در کشور عراق هم فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار