تعقیب کیفری متهمان ناقض حقوق عامه در چارچوب جرم و مجازات‌ها در قانون

دادستان شهرستان پیشوا از برگزاری دومین جلسه تعقیب کیفری متهمان ناقض حقوق عامه در چارچوب جرم و مجازات‌های مذکور در قانون خبر داد.

محمد تقی تقی زاده دادستان شهرستان پیشوا از برگزاری دومین جلسه تعقیب کیفری متهمان ناقض حقوق عامه در چارچوب جرم و مجازات‌های مذکور در قانون در دفتر دادستانی خبر داد و گفت : تعقیب کیفری متهمان ناقض حقوق عامه در چارچوب جرم و مجازات‌های مذکور در قانون با تذکر و یا اخطار به دستگاه اجرایی و اقامه دعاوی نسبت به مسئول دستگاه اجرایی و سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی که در خصوص اجرای قانونی ترک فعل داشته اند، ذیربط صورت می‌گیرد.

 دادستان پیشوا گفت: در خصوص اقداماتی که منتهی به نقض حقوق عامه و مضر برای سلامت مردم می‌شود ادارات و دستگاه‌های اجرایی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و صدور دستور توقف اقدامات در چارچوب ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری، باید تا حصول نتیجه مطلوب همه ظرفیت‌های قانونی خود را بکار گیرند.

دراین نشست موضوعات اسناد مالکیت شهرستان، ساماندهی مناطق شهرک نشین، ساماندهی مشاورین املاک غیر مجاز، فاضلاب شهری، بیمارستان نیمه کاره شهرستان و دیگر موضوعات فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار