افزایش ۵ برابری نصب انشعاب فاضلاب در تهران

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: نصب انشعاب فاضلاب در شهر تهران در پنج ماه نخست امسال در هم‌سنجی با پارسال افزایش یافته است.

عباسعلی مصرزاده مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار رشته انشعاب فاضلاب در شهر تهران در ۵ ماه نخست امسال نصب شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که رقمی معادل پنج هزار رشته بوده، رشدی پنج برابری داشته است.

وی ادامه‌داد: امسال با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی و شاخص جمعیت برخوردار از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب، نصب ۷۳ هزار رشته انشعاب فاضلاب را در دستور کار خود قرار داده است و در صورت تحقق کامل هدف‌گذاری انجام شده، شاخص برخورداری جمعیت شهر تهران از خدمات دفع فاضلاب از۶۷ درصد به ۸۰ درصد در پایان امسال ارتقاء می‌یابد.

مدیرعامل فاضلاب تهران خاطرنشان‌کرد: طرح فاضلاب تهران از سال ۱۳۷۴ در گستره‌ای به مساحت ۷۰ هزار هکتار در مناطق ۲۲ گانه تهران برای پوشش ۱۱.۴ میلیون نفر جمعیت آغاز به‌کار کرده است و تاکنون در این طرح ۷۳۷ هزار رشته انشعاب نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کاش به شبکه معطل فاضلاب کهن شهر رباط کریم هم توجه بشه که هنوز با درایت مسولین بی کفایت و درایت شهر داره شبکه آماده زیر خاک می پوکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تمام نقاط پر جمعیت باید فاضلاب کشی بشه
آخرین اخبار