حفاری ۱۱ حلقه چاه آب اندیمشک با سرعت در حال انجام است

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: تکمیل ۱۱ حلقه چاه برای بهبود فشار آب اندیمشک با سرعت در حال انجام است، تاکنون چهار حلقه چاه تکمیل و حفاری پنجمین حلقه آغاز شده است.

فرامرز مرادی گفت: حفر ۱۱ حلقه چاه با هدف تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف شهری و روستایی در اندیمشک است که با بهره برداری از آن‌ها فشار آب در این شهرستان به طور محسوسی تقویت می‌شود.

او می‌گوید: دکل حفاری چاه آب آشامیدنی در شهرک دوکوهه مستقر شده است، چاه شهرک دوکوهه پنجمین چاه از ۱۱ حلقه چاه آبی است که به منظور تقویت فشار مناطق مختلف شهرستان اندیمشک دردست اقدام است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: حفاری چاه جدید آب شهرک مسکونی دوکوهه شهرستان اندیمشک با اعتبار اولیه ۶۰ میلیارد ریال به منظور تقویت فشار آب آشامیدنی شهرک دوکوهه آغاز شده است.

به گفته او تکمیل حفاری و تجهیز ۱۱ حلقه چاه آب در اندیمشک با سرعت و به صورت شبانه روزی در حال انجام است و تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این مهم عملیاتی شود.

مرادی گفت: اجرای شبکه آبرسانی در مناطق تازه توسعه یافته اندیمشک و اجرای طرح‌های متعدد آبرسانی در شهرهای اندیمشک، حسینیه، بیدروبه و شهرک دوکوهه از جمله طرح‌های شاخص آبفا در این شهرستان است.

به گفته او اجرای طرح‌های متعدد توسعه شبکه، تقویت فشار آب، پایدارسازی و افزایش کیفی آب آشامیدنی در اندیمشک با حمایت شرکت آب وفاضلاب خوزستان طی سال‌های اخیر به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب در اندیمشک در کمترین زمان و براساس بالاترین استانداردهای روز کشور در دست انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به رشد چشمگیر تخصیص اعتبار به طرح‌های آب وفاضلاب اندیمشک ادامه داد: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ شهر آزادی، تسریع در تکمیل یک حلقه چاه و توسعه ورودی و خروجی تاسیسات آبرسانی شهر چم گلک از جمله طرح‌های مهم آبفای اندیمشک است که عملیات اجرایی آنها نیز به زودی آغاز می‌شود. 

برچسب ها: چاه آب ، حفر چاه آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.