فعالان روابط‌عمومی یک تنه در برابر دشمنان ایستاده‌اند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان روابط‌عمومی با دست خالی و یک تنه در برابر دشمنان ایستاده‌اند و فعالیت خود را انجام می‌دهند.

غلامعلی حیدری در سومین مجمع روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف استان باید پیوست رسانه‌ای تهیه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ها در برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب مراسم اربعین، هفته دولت و انتخابات امسال نقش مستقیم ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به پمپاژ منفی دشمن برای ایجاد یاس و نااُمیدی مردم نسبت به جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم با حضور پرشور خود در میدان همواره نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کردند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در یک‌سال اخیر ثابت شد مردم برخلاف جهت‌دهی دشمن و در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند و پاسخ محکمی به دشمن خواهند داد.

وی با اشاره به استقبال از پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مهم نشان‌دهنده آمادگی مردم برای حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رای است.

حیدری با بیان فعالیت‌های سنگین و دشوار فعالان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: فعالان این عرصه با دست خالی و یک تنه در برابر دشمنان ایستاده‌اند و فعالیت خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به لزوم کُنش‌گری فعالان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف گفت: دشمن با عملیات روانی به‌دنبال ایجاد شکاف و ترویج نااُمیدی در کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیوند اقتصادی دولت و مردم کشور با کشور‌های دیگر از دستاورد‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

حیدری با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه و افزایش تولید محصولات کشاورزی راهبردی ادامه داد: تولید در برخی محصولات کشاورزی تا ۲ برابر رشد پیدا کرد.

وی تاکید کرد: پاسخ‌گویی به ابهام‌های موجود در فضای مجازی جزو برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار