شان و جایگاه رسانه بین مسئولان ارتقا می یابد

تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری، شان و جایگاه رسانه بین مسئولان ارتقا یابد.

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین پاسداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه بسترسازی برای ایجاد خبرنگاری حرفه‌ای و برقراری معیشت حرفه‌ای اهالی رسانه در استان در حال انجام است، گفت: آیین پاسداشت روز خبرنگار سرآغاز رویداد‌های مختلف در زمینه خبر و خبرنگاری در امسال است.

وی افزود: این اداره کل به‌عنوان خادم اصلی رسانه و اصحاب آن، خود را موظف به اهتمام در راستای ارتقای کمی و کیفی خبر و اطلاع‌رسانی می‌داند.


بیشتر بخوانید


احمدی، بخشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه رسانه استان در پارسال را یادآور شد و افزود: امسال حدود یک میلیارد تومان آگهی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس قوانین مربوطه بین نشریات استان توزیع شد.

وی، فراهم کردن بستر پذیرش تعداد بیشتری از اصحاب رسانه در صندوق اعتباری هنر و استفاده از مزایای آن همانند بیمه هنرمندان و همچنین صیانت از جایگاه رسانه‌های داری مجوز را از دیگر اقدامات اداره کل در حوزه حمایت از رسانه و خبرنگاران استان بیان و اضافه کرد: مباحث و درخواست‌های صنفی این قشر نیز همچنان در سطح وزارتخانه در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی استان، شان و جایگاه رسانه و اهالی آن، بین مسئولان ارتقا یابد.

احمدی بر نقش مهم و مؤثر مطبوعات و خبرنگاران رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نوین ترکیبی و رسانه‌ای دشمن تأکید کرد و اظهار داشت: امروز بر همه عیان شده است که این قشر در این میدان جنگ از مهم‌ترین ارکان در پاسداری از کیان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه هستند.

وی ادامه داد: در جنگ نابرابری که دشمن سعی در از هم گسستن وحدت جامعه ایرانی دارد، اصحاب رسانه خود را ملتزم به حفظ وحدت، خیرخواهی و ارائه امید به جامعه می‌دانند.

در این آیین از پوستر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج برای شهدای رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری (شهید وهاب شهرانی و شهید حسینعلی ترکی) رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار