مدیرکل راهداری خراسان جنوبی؛

امکان پیش خرید بلیت های ویژه اربعین وجود دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز طرح اربعین حسینی و تعیین نرخ بلیت، هم استانی ها از هم اکنون امکان پیش خرید بلیت را از درگاه های مجاز دارند.

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: همچون سال‌های گذشته، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به عنوان دبیرخانه کمیته خدمات حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان استان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد کرد.

او افزود: با توجه به آغاز طرح اربعین حسینی و تعیین نرخ بلیت سفر اربعین، هم استانی عزیز از هم اکنون امکان پیش خرید بلیط‌ها را از درگاه‌های مجاز خواهند داشت.

جلال زاده بیان کرد: همکاران ما در تیم‌های نظارتی از هم اکنون تا پایان ایام طرح با حضور در پایانه‌های مسافربری استان و همچنین مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران عزیز هستند.

دبیر کمیته خدمات حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: هرگونه تخلف یا تخطی از ضوابط و یا نرخ مصوب از طریق استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سفر‌های اربعین حسینی در محل پایانه‌های مسافربری استان و و یا تماس با شماره ۱۴۱ منعکس کنند تا در اسرع وقت و تشکیل کمیسیون‌های ویژه رسیدگی شود.

 عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: به علت حجم بالای زائران و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین و پس از آن در ایام پایانی ماه صفر، از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی سایر ارگان‌ها که توان رفتن به مسیر‌های طولانی‌تر را دارند، جهت جابه جایی به موقع، ایمن و مطلوب، استفاده می‌شود.

او بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد اربعین کشور و با توجه به تجارب سال‌های گذشته خدمات حمل و نقل برای جابجایی زائرین از تاریخ ۲۱ مرداد آغاز تا ۲۰ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت تا انشالله مشکلی برای برگشت کامل زائرین به کشور نداشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار