چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

نشست پرسش و پاسخ تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن از مهم‌ترین اخبار چهارمحال و بختیاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان پرچمداران جهاد تبیین در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند.

محسن حسین‌میرزایی در نشست پرسش و پاسخ با تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دانشجویان به‌عنوان پرچمداران جهاد تبیین نقش بی‌بدیلی در اجرایی شدن بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر برخی از اقدامات را برای تسریع در روند توسعه همه‌جانبه کشور، چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن انجام داده که قابل‌توجه و کم‌نظیر است.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: مسوولان ارشد چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم برای برگزاری این نشست‌ها به‌طور مستمر و تخصصی آمادگی دارند.


بیشتر بخوانید


در این نشست رییس بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری و تعدادی از دانشجویان دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر‌های خود درخصوص مسائل مهم استان را ارائه و پرسش‌های خود را مطرح کردند.

ضرورت اختصاص ردیف ملی به جشنواره زاگرس‌نشینان

اجرای برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به ثبت جشنواره موسیقی محلی زاگرس‌نشینان کشور به‌میزبانی بروجن در تقویم جشنواره‌های ایران اظهار داشت: اختصاص اعتبارات ملی برای برپایی مطلوب‌تر این جشنواره ضروری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن به فعالیت ۱۲ انجمن ادبی در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با مدیران و اعضای این انجمن‌ها به‌زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.