رهبر کره شمالی خواستار افزایش تولیدات تسلیحاتی شد

رهبر کره شمالی به دنبال افزایش تنش با آمریکا به مقامات نظامی کشورش دستور داد تا تولیدات تسلیحاتی خود را افزایش دهند.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پی آمادگی کره جنوبی و آمریکا برای برگزاری رزمایش‌های نظامی گسترده به ارتش دستور افزایش آمادگی جنگی داد.

به‌گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، در نشست کمیسیون نظامی حزب کارگران کره به رهبری کیم جونگ اون، وضعیت آمادگی ارتش کره شمالی به جنگ و نقشه‌های حملات متقابل به دشمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رهبر کره شمالی پس از مذاکرات پیرامون افزایش تعداد نیرو‌های مرزی، انجام رزمایش‌های جنگی واقعی و توسعه استراتژی‌ها و سلاح‌های جدید به ارتش دستور افزایش آمادگی برای جنگ را داده و فرمان نامه اجرای تدابیر نظامی مهم را امضا کرد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ضمن اشاره به اینکه ارتش به‌منظور افزایش قدرت بازدارندگی بایستی صاحب سلاح‌های قوی‌تر شده و این تسلیحات به‌سرعت مستقر شوند دستور تولید در سطح گسترده سیستم‌ها و سلاح‌های مختلف را صادر کرد.

در تصاویری که از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی به‌اشتراک گذاشته شدند، کیم جونگ اون در حین نشست کمیسیون نظامی حزب کارگران کره شمالی به برخی نقاط در شبه‌جزیره کره که نیمی از جمعیت کره جنوبی در آن زندگی می‌کنند و سئول، پایتخت کره جنوبی که مرکز ارتش این‌کشور در آن قرار دارد، اشاره کرده است. 

کیم همچنین در این نشست اعلام کرد که بجای ژنرال پاک سو ایل که ریاست ستاد کل ارتش کره شمالی را برعهده داشت، ژنرال ری یونگ گیل را به این سمت منسوب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار