فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند

سردار جهانبخش کرمی گفت: دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ایران آغاز کرده‌اند و امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی آنها مبارزه کنند.

 سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر پنجشنبه در نشست خبری گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار نفر در مقابل دشمن مجاهدت و در مقابل دنیا با همین آرمان‌ها دفاع کردند.

وی افزود: جبهه رسانه‌ای دشمن حق را باطل و باطل را حق نشان می‌دهد و با همه توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد جنگ شده‌اند و باید برای مقابله با آنها با تمام توان وارد عمل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این قلم‌ها هستند که شهدا را ساختند و به جهانیان معرفی کردند.

وی در ادامه در خصوص خرید بیمارستان بهمن، تصریح کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) این بیمارستان را خریداری کرده‌ ولی هنوز سند قطعی به نام آن نخورده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه قبل از خرید بیمارستان بهمن به دنبال ساخت یک بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به مردم در استان بود، افزود: با توجه به شرایطی که بیمارستان بهمن داشت و با موافقتی که از سپاه کل گرفته شد، این بیمارستان خریداری شد.

وی با بیان اینکه سپاه هنوز هیچ تغییراتی در بیمارستان بهمن اعمال نکرده است و پس از سند قطعی اقدامات لازم را انجام خواهد داد، گفت: تصمیمات در مورد ارائه خدمات و تعرفه‌ها در بیمارستان گرفته نشده است و در خصوص مباحث بهداشت و درمان، علوم پزشکی تصمیم می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در خصوص نقش سپاه در حوزه عزل و نصب مدیران نیز گفت: ما در انتخاب مدیران دخالت نمی‌کنیم ولی استعلام مدیران قانونی است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه برای خودش وظیفه می‌داند که طبق منویات مقام معظم رهبری به دولت کمک کند، تصریح کرد: البته ما مشکلات را احصا کرده و آنها را به مدیریت استانی گوشزد می‌کنیم.

خبرنگارانی که رسالت خود را ادا کردند ماندگار شدند

نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز در این نشست اظهار کرد: کار خبرنگار حرفه نیست بلکه رسالت است که پشتوانه آن تکلیف است و اگر ادا نشود مجازات دارد و کسانی که رسالت خود را ادا کردند، ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی گفت: حضرت زینب(س) در بحث محتوای خبر و انتخاب جملات و واژه‌ها موجب حماسه‌آفرینی شد و تیترهایی انتخاب کرد که ماندگاری کربلا را تضمین کرد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه، تصریح کرد: اگر رسانه نبود انقلاب در انقلاب و دفاع از حرم می‌ماند و افرادی از قبیل شهید حججی به مردم معرفی نمی‌شدند.
حجت‌الاسلام بیگدلی در خصوص قرآن‌سوزی، گفت: آتش زدن قرآن تاثیرگذاری آن را در جامعه جهانی نشان می‌دهد و این کار رسانه است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
دیدن فیش حقوقی60یا70میلیونی بعضی ها بدتر از جنگ روانی دشمن اثر گذاره