خانواده بایدن از روسیه، قزاقستان و اوکراین پول دریافت کرده است

کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا مدرکی دارد که حاکی از پول گرفتن رئیس جمهور این کشور و خانواده‌اش از کشور‌های مختلف است.

سایت کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه سومین سند به دست آمده از تحقیقات این کمیته را درباره فعالیت‌های خانواده بایدن منتشر کرد. این یادداشت نشان می‌دهد که چگونه خانواده بایدن و شرکای تجاری آن‌ها زمانی که او معاون باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بود میلیون‌ها دلار را از سرمایه‌داران روسیه، قزاقستان و اوکراین دریافت کردند. 

براساس گزارش این کمیته، دوون آرچر، شریک تجاری سابق هانتر بایدن، اخیراً شهادت داد که جو بایدن، معاون رئیس جمهور وقت، از موقعیت خود برای ثروتمند کردن خانواده خود و ارسال سیگنال هایی برای دسترسی، قدرت و نفوذ خود استفاده می‌کرد. در دورانی که جو بایدن معاون رئیس جمهور بود، هانتر بایدن از این موقعیت برای دریافت میلیون‌ها دلار از الیگارش‌های قزاقستان، روسیه و اوکراین استفاده می‌کرد. 

جیمز کومر گفت: روشن است که جو بایدن از معاملات تجاری پسرش اطلاع داشت و به خود اجازه می‌داد در زمانی که معاون رئیس جمهور آمریکا بود، از موقعیتش برای ثروتمند کردن خانواده اش استفاده کند. کمیته نظارت مجلس به پیگیری این پول و شهادت شهود ادامه خواهد داد تا مشخص شود که آیا بازیگران خارجی خانواده بایدن را هدف قرار داده اند، آیا رئیس جمهور بایدن فاسد است و آیا امنیت ملی ما در معرض تهدید است یا خیر.

جرائمی که پیش از این هانتر بایدن به آنها اعتراف کرده بخش کوچکی از پرونده فسادی است که حول خانواده بایدن مطرح است و آن‌طور که تحلیلگران آمریکایی می‌گویند تنها بخش کوچیکی از جرائم بسیار این خانواده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار