افشاگری شریک تجاری پسر بایدن علیه او

شریک تجاری هانتر بایدن علیه او طی جلسه‌ای که در کنگره آمریکا برگزار شد، افشاگری کرد.

در مجلس نمایندگان آمریکا، شریک تجاری سابق و دوست نزدیک هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در پشت در‌های بسته به افشاگری درباره اقدامات پسر بایدن پرداخت.

براساس گزارش سی ان ان، دِوِن آرچر، گفت هانتر بایدن بار‌ها در جلسات تجاری اش، گفتگو‌های تلفنی با پدرش را که در آن زمان معاون رئیس جمهور آمریکا بود روی بلندگو می‌گذاشت. یک منبع که در این جلسه حضور داشت اعلام کرد که آرچر شهادت داد که هانتر بایدن، «توهم» دسترسی به پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا را به دیگران می‌فروخته است.

با این حال، «سی‌ان‌ان»، به نقل از یک منبع آگاه از جلسه کمیته نظارت مجلس نمایندگان اعلام می‌کند که دون آرچر مدرکی دال بر ارتباط جو بایدن با معاملات تجاری خارجی پسرش ارائه نکرده است.

شایان ذکر است هانتر بایدن به دو مورد جرم در این پرونده که ناشی از سال‌ها تحقیق درباره مسائل مالیاتی او است اقرار خواهد کرد. هانتر بایدن علاوه بر این موافقت کرده اتهامات خود در پرونده دیگری که مربوط به مالکیت غیرقانونی اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر است نیز اتهامات خود را خواهد پذیرفت. 

جرائمی که بایدن به آنها اعتراف کرده بخش کوچکی از پرونده فسادی است که حول خانواده بایدن مطرح است و آن‌طور که تحلیلگران آمریکایی می‌گویند تنها بخش کوچیکی از جراپم بسیار این خانواده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار