حمله عناصر داعش به نیرو‌های ارتش سوریه

تروریست‌های داعش با حمله به نیروهای سوریه منجر به جان باختن ۱۰ تن از آنان شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان غیردولتی دیده بان حقوق بشر سوریه (گروه نزدیک به معارضان سوری) روز سه شنبه اعلام کرد ۱۰ عضو نیروهای دولتی سوریه در حمله داعش کشته شدند.

طبق اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه، در جریان عملیات‌های نظامی در بادیه سوریه از ابتدای سال جاری میلادی، ۳۶۷ نفر کشته شدند.

داعش اخیرا حملاتی علیه پایگاه های ارتش سوریه انجام داد و منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر شد. یک منبع میدانی اعلام کرد که ارتش سوریه در پاسخ به تعرض گروهک داعش حملاتی علیه آن در صحرای اثریا و غرب دیرالزور و همچنین شرق رقه انجام داد.

سه‌شنبه دهم مرداد ۷ نفر که اغلب آنها از نیروهای ارتش سوریه بودند در حمله گروه «داعش» به کاروانی از تانکرهای نفتکش در مرکز سوریه کشته شدند.

به گفته منابع دید‌بان حقوق بشر سوریه این حمله زمانی کاروان نفتکش‌ها را هدف قرار داد که این کاروان از حومه شرقی شهر حماه واقع در امتداد صحرای وسیع سوریه که به پناهگاهی برای افراد گروه داعش تبدیل شده است، می‌گذشت. بسیاری از اعضای فراری داعش که چهار سال پیش تمام مناطق تحت کنترل خود را از دست دادند، به سمت این منطقه عقب‌نشینی کرده و در آن پناه گرفته‌اند.

برچسب ها: تحولات سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ارتشی که جلوی داعشیا وایسته شجاع ترین ارتش دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ارتش سوریه باید بشدت علیه داعش تقویت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
تا هر زمانی آمریکا در سوریه باشد هرروزبدتر می‌شود
آخرین اخبار