معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

سیاست ما در اجرای انتخابات جانبداری نکردن از افراد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مهمترین سیاست ما در اجرای انتخابات جانبداری نکردن از افراد خواهد بود.

اکبر پورات در همایش تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر اظهار کرد: از تمامی خبرنگاران و فعالین رسانه‌های استان بوشهر که با مجاهدت و تلاش خود زمینه توسعه و آرامش استان را فراهم می‌سازند قدردانی می‌کنم و حقیقتاً خبرنگاران مجاهدان عرصه نبرد جنگ نرم هستند.

وی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین امری ضروری است و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این موضوع مهم ایفا نموده و خدمات نظام را مستمر به جامعه اطلاع رسانی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: بنده همیشه سعی و تلاش نموده که حامی و همراه رسانه‌ها و خبرنگاران استان در دولت و دستگاه‌های اجرایی استان باشم و در بررسی مسائل و مشکلات آنان در حد توان اقدام و پیگیری لازم انجام دهم.

پورات جایگاه و نقش مهم و تاثیرگذار خبرنگاران و روزنامه نگاران در رشد و پویایی جامعه و شکل دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران به دلیل مسئولیت خطیری که برعهده دارند در عین حال با مشکلات عدیده‌ای نیز مواجه هستند که ضرورت دارد دستگاه‌های ذیربط عنایت و حمایت بیشتری برای حل این مشکلات از خود نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز، اولین روز از شروع پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، گفت: مرحله پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است و مهمترین سیاست ما در اجرای انتخابات جانبداری نکردن از افراد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.