۳۱۰ حامی جدید برای ایتام کمیته امداد خراسان شمالی جذب شد

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب ۳۱۰ حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد طی دهه اول محرم خبر داد.

مجید الهی راد گفت: بر اساس آمار‌های موجود طی دهه اول محرم ۳۱۰ حامی جدید در استان خراسان شمالی ثبت نام و به پویش به عشق حسین (ع) برای حمایت از ایتام پیوسته اند.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی سرپرستی ۴۲۶ نفر از فرزندان ایتام و محسنین استان را پذیرفته اند، بیان داشت: هم اکنون ۳ هزار و ۲۷۱ فرزند یتیم و۳ هزار و ۴۶۱ فرزند محسنین در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۲۷ هزار و ۱۰۲ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

الهی راد با اشاره اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه متقبل می‌شوند.

 مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به روش‌های ثبت نام حامیان ایتام در طرح اکرام، افزود: مردم نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در پویش به عشق حسین علیه‌السلام از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح اکرام ایتام به آدرس Ekram.emdad.ir و یا ارسال ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام نمایند.

وی گفت: مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان و تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ در ساعات اداری از دیگر راه‌های ارتباطی برای جذب و ثبت نام حامیان برای حمایت از ایتام است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان فرزندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که طی فرایند ثبت نام برای آن‌ها تعیین می‌شود واریز نمایند.

برچسب ها: ایتام ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.