دستگیری زورگیران مسافر کش نما

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.

سرهنگ طرهانی گفت: در پی تشکیل پرونده در کلانتری 173 امین آباد مبنی بر سرقت پول، تلفن همراه و ضرب و جرح مسافر توسط 2 زورگیر با پوشش مسافر کش نما در مورخ سیزدهم مرداد ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس آن یگان قرار گرفت. در بررسی های تخصصی مشخص شد سارقان سوژه خودرا در میدان "معلم" به مقصد "ورامین" سوار بر خودرو کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه،کارت بانکی، وجه نقد و ... می کنند.

وی ادامه داد: با بدست آوردن این اطلاعات و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در کمتر از 12 ساعت مخفیگاه سارقان در محدوده شهر ری شناسایی و روز گذشته با هماهنگی های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند و تحقیقات تگمیلی در این خصوص ادامه دارد. سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودرو های مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

برچسب ها: دستگیری ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.