سارقان گردنبند علیرام نورایی دستگیر شدند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی سارقان زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.  

سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقان گردنبند علیرام نورایی عنوان داشت: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آن‌ها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

افراد دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند؛ در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار مشخص شد که این دو به نام‌های آرش و اشکان از سارقان زورگیر و سابقه دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند. 

با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقان سابقه دار در موضوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند. 

با توجه به اعترافات بدست آمده از متهمین، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، علیرام نورایی بهمراه همسرش جهت شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند. 

در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند و تحقیقات از آن‌ها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
این واینها اگه مرد هستند واسه چی طلا به خود آویزون می‌کنند شانسش گرفته توی شلوغی بوده وگرنه می بردنش و.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
..... ایران،، اگر باور داشته باشید که روز قیامت و جزا وجود داشته باشه ، جواب الله تعالی را چه خواهید داد؟ باور دارید؟ اگر باور دارید پس این چه اوضاعیه بر کشور حاکم شده؟ لواط ، دزدی، زنا، اخاذی، سرقت، تجاوز به عنف ووووو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
قلاده های طلا ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
فقط گردنبند ش پیدا شده-پس النگوهاش چی شده-لاک ناخن و...نداشته احیانن
Iran (Islamic Republic of)
عبد
۱۳:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
دمت گرم برای منم سواله ،مطمئن هستین که مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا رو شکر مقاومت نکرد والا خدای ناکرده یه فاجعه رو دست مردم میذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
سرقت از سلبریتی های هر کشور = آبروریزی جهانی برای اون مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
علیرام نورایی هم گردنبند داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
خوشمزه نخورنت تموم شی.
آخرین اخبار