نحوه اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد

دانش آموزانی که در آزمون سمپاد پذیرفته نشده‌اند، از امروز می توانند با ثبت درخواست تصحیح مجدد به نتایج آزمون خود اعتراض کنند.

آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان در روزهای اول و دوم تیر امسال و با رقابت ۲۹۴ هزار و ۳۰۰ نفر در پایه هفتم و دهم برگزار شد. 

روز گذشته نتایج این آزمون اعلام شد. داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون وارد صفحه کاربری خود در سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و سپس  بر روی دانش آموز( نقش) کلیک کنند.

سپس ملیت خود را  انتخاب و با ثبت نام کاربری(کد ملی دانش آموز) و رمز عبور( شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه دانش آموز) نتایج خود را مشاهده کنند. 

ظاهرا از امروز پاسخ‌نامه دانش آموزان نیز در سایت بارگذاری شده است و دانش آموزان می‌توانند در صورت اعتراض درخواست تصحیح مجدد برگه را ثبت کنند. 

الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان پیش از این به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته بود: مدارس سمپاد بابت ارائه خدمات آموزشی بر اساس مصوبه‌ موجود، نصف شهریه مدارس غیر انتفاعی برجسته در همان منطقه شهر را دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
با سلام
پاسخ برگ شماتیک ارائه شده برای بعضی از دانش آموزان آزمون ششم به هفتم در آزمون تیزهوشان با پاسخنامه اصلی دانش آموز همخوانی ندارد و درست نمی باشد.متاسفانه سمپاد حاضر به بررسی نیست و از رسیدگی به اعتراض چشمپوشی می کند و دلیلش هم این است که ظرفیت تکمیل شده است.پس چه کسی پاسخگوی دانش آموز 12 ساله است.چه دستگاهی مسیولیت نظارت بر عملکرد ضعیف سمپاد را دارد.
آخرین اخبار