چگونه کارت آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم را دریافت کنیم؟

متقاضیان برای شرکت در آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم می‌توانند با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

دستورالعمل آزمون‌­های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعداد‌های درخشان، ۱۶ اسفند سال گذشته به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعداد برتر، برای ادامه تحصیل در دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان، به ادارات کل آموزش وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس دستورالعمل، متقاضیان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم دبیرستان‌های سمپاد از ۱۵ تا ۲۵ فروردین سال جاری مهلت داشتند تا در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه اول تیر سال جاری و زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ساعت ۹ صبح جمعه دوم تیر سال جاری است.

بر اساس فایل راهنمای دریافت کارت ورود به آزمون سمپاد که در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده شده است، ثبت نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی my.medu.ir، انتخاب نقش دانش آموز، وارد کردن کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه و کد امنیتی وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شوند. سپس در بخش "ثبت نام و دریافت گواهی ها" گزینه "کارت سمپاد" را انتخاب و با فشردن گزینه "دریافت کارت آزمون" کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد خود را مشاهده و آن را چاپ کنند.

برچسب ها: آزمون ، سمپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار