برپای موکب و تجهیز سالن‌های ورزشی برای اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم درخصوص برپایی موکب‌های ورزشی و همچنین تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان مرزی سیستان و بلوچستان برای اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام صورت گرفته است.

عباس شیبک ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه سال گذشته سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در ایام محرم و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: امسال نیز تمهیدات لازم در خصوص برپایی موکب‌های ورزشی و همچنین تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان مرزی استان سیستان و بلوچستان ویژه نقطه صفر مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائران عتبات عالیات که از کشور پاکستان وارد ایران می‌شوند، انجام خواهد شد.

شیبک از تهیه بسته‌های فرهنگی ورزشی توسط هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای توزیع در بین زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد در شهر‌های مرزی و نقاط مهمان پذیر، موکب برپا کند و بازدید‌های میدانی مسئولین حوزه ورزش و جوانان استان به صورت مستمر از این نقاط انجام می‌گیرد تا خدماتی مناسب در شأن زائران عزیز صورت پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان یادآور شد: تلاش خواهیم کرد، قهرمانان ورزشی استان به همراه جوانان سال اولی به مراسم اربعین حسینی اعزام شوند و نشست‌های تخصصی بین جوانان کشور دوست و همسایه پاکستان و ایران در راستای تبادلات فرهنگی ورزشی صورت گیرد.

برچسب ها: محرم ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار