امام جمعه موقت زاهدان:

توهین به عقاید و کتاب‌های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: توهین به عقاید و کتاب‌های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد و این کار مجکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان گفت: هیچ کس نمی‌تواند با آتش زدن قرآن کریم قداست و فرهنگ قرآنی را از بین ببرد.

وی افزود: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ما استقلال و آزادی خود را بدست آوردیم؛ حکومت‌ها موظف به تامین استقلال و آزادی برای مردم هستند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: بدیهی است که آزادی نباید در تقابل با ارزش‌های عمومی باشد که حفظ حجاب یکی از این آرزو‌ها است، حفظ کرامت انسانی و احترام به آن بسیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم بوده و در هر شرایطی باید کرامت ارباب رجوع حفظ شود.

وی به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون نزدیک به ۲ دهه است که شتاب علمی در کشور آغاز شده و با سرعتی که برای ناظران جهانی غافلگیرکننده بود جوانان ما پیش رفتند؛ ما اکنون حرکت را آغاز کرده و با شتاب پیش می‌رویم تا آن عقب افتادگی‌ها جبران شود که جهاد دانشگاهی بسیار دراین زمینه تاثیرگذار است.

وی همچنین با قدردانی از مسئولین برگزاری عزاداری دهه اول محرم نیز گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم به دنبال این هستند که جوانان را از محافل و مجالس سرور و سالار شهیدان دور نگه دارند، اما هر روز بر حضور مردم ارادتمند به اهل بیت (ع) افزوده می‌شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار