گروه‌های جهادی سلامت در روستاهای محروم ماهنشان خدمات رسانی کردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: گروه‌های جهادی سلامت با استقرار در ۲۴ روستای شهرستان ماهنشان، خدمات رایگان را به مردم ارائه کردند.

حسن بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: گروه های جهادی سلامت این واحد دانشگاهی در زمینه عمرانی، فرهنگی و تربیتی، خدمات سلامت از جمله ویزیت رایگان، غربالگری سلامت، دندان‌پزشکی، خدمات پرستاری و دارویی را به صورت کاملا رایگان به مردم ارائه کردند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، گروه های جهادی سلامت به مدت ۶ روز از تاریخ هشتم تا یازدهم مرداد سال جاری در شهرستان ماهنشان مستقر شدند و نسبت به خدمت رسانی لازم مبادرت کردند.

این مسوول ادامه داد: ۱۰۰ نفر در این گروه های جهادی سلامت با احتساب عوامل و دانشجویان رشته های مختلف حضور و مشارکت فعالانه داشتند.

وی اظهار داشت: جهادگران سلامت با سفر به نقاط محروم استان، داوطلبانه خدمات رایگان را ارائه می کنند که این مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد اعتماد بین مردم و فعالان حوزه سلامت و توجه جدی جامعه پزشکی و فعالان حوزه سلامت نسبت به ارائه خدمات ویژه به بیماران در مناطق محروم استان است.

وی یادآور شد: سال گذشته گروه های جهادی سلامت این استان برای ارائه خدمات داوطلبانه و رایگان به شهرستان ایجرود سفر کرده بودند که این اقدام در راستای خدمت رسانی مطلوب به گروه های هدف بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.