داعش از کشته شدن سرکرده خود خبر داد

گروه تروریستی داعش مرگ «ابوحسین الحسینی القرشی» سرکرده خود را تأیید و اعلام کرد او در درگیری‌های شمال غرب سوریه کشته شده است.

گروه تروریستی داعش دقایقی پیش از کشته شدن سرکرده خود «ابوالحسین الحسینی القرشی» خبر داد که به گفته آن‌ها در درگیری‌ها در شمال غرب سوریه کشته شده است.

به گزارش المیادین، سخنگوی داعش در پیامی ضبط شده بدون مشخص کردن زمان کشته شدن سرکرده خود، گفت که این رهبر پس از «درگیری مستقیم» با گروه جهادی «حیأت تحریر الشام» (جبهه النصره) در استان ادلب کشته شده است.

سخنگوی داعش همچنین از انتخاب سرکرده جدید خود به نام «ابو حفص الهاشمی القرشی» خبر داد. وی پنجمین سرکرده این گروه تروریستی از زمان تأسیس آن است.

گفتنی است داعش در سال ۲۰۱۷ در عراق و ۲ سال بعد در سوریه شکست خورد، اما هسته‌های خفته این گروه گاهی دست به حملات جدیدی می‌زنند. در آخرین حمله منتسب به این گروه که در پاکستان روی داده است، ۶۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بنا به اعلام این گروه تروریستی، سرکرده اسبق آن، «ابوحسن الهاشمی القرشی» نوامبر سال گذشته کشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
اسم این منحوس رو باید عوض کنید
ابوحسین الحسینی القرشی رو باید عوض کنید
بگذارید ابلیس بگذارید شیطان بگذارید دوزخ بگذارید حَرامی
داعش = حَرامی
ان شاء الله از روی زمین محو شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر داعش و به وجودآورندگانش
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
بیچارگان از همه جا مانده یک عده‌ فرانسوی و انگلیسی به همراه هشتاد. ملیت برای احیای دولت اسلامی عراق و شام عازم خاورمیانه شدند تا به حساب حکومت لائیک اسد برسند اما دیدیم که با فداکاری سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس دربدر و آواره شدند و امروز در افغانستان نصیب یک گروه تروریستی دیگری مانند طالبان شدند تا بار دیگر تاریخ شاهد نابودی خوارج دیگری باشد
آخرین اخبار