کسب ۶ مقام در رویداد بین المللی الف تا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۶ رتبه برتر معلمان و هنرجویان استان در رویداد بین المللی الف تا خبر داد.

نبوی ثالث معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رویداد الف تا با سه هدف الگو سازی و قله سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آنها، به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای و امیدآفرینی در نظام آموزشی برگزار شد.

او افزود: در این رویداد، خراسان جنوبی ۶ مقام از آن خود کرد.

نبوی از کسب نمره ۱۰۰ برای اثر خانم فریده جعفری از میان ۸ اثر برتر کشور در بخش سناریونویسی خبر داد و بیان کرد: هنرجو علی برزگر از هنرستان فخری زاده قاین نیز در بخش جوانه‌های ساخت ایران، با ساخت و معرفی میکروماهواره در جمع ۴ نفر برتر کشور قرار گرفت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هنرجو فاطمه مرادی از هنرستان رسالت بیرجند نیز در مرحله کشوری این بخش حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شد اظهار کرد: در بخش تک ایده‌ها در بین ۱۶ هزار معلم، محسن روایتی از بشرویه، علی مرادی و سمیه خبیری فردوسی از فردوس در بین ۵۰ ایده برتر کشور قرار گرفتند.

او گفت: در بخش مدارس، مدرسه غیردولتی قرآن و زندگی برای ایجاد غرفه به مرحله کشوری دعوت شد و در بخش عصر جدید یاددهی یادگیری نیز خانم‌ها مریم حسینی دشت بیاض و مریم پور یوسف برای شرکت در مرحله کشوری برگزیده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.