انتقاد از اقدام نژادپرستانه نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا

فرماندار فلوریدا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به خاطر افزودن محتوای آموزشی نژادپرستانه به دروس در این ایالت مورد انتقاد قرار گرفت.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که خود را از سوی جمهوری‌خواهان نامزد مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی برای ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ کرده است، به خاطر محتوای آموزشی جدید در مدارس فلوریدا درباره تاریخ برده‌داری در ایالات متحده مورد انتقاد شدید سیاستمداران سیاهپوست قرار گرفت. 
 
به گزارش «ام. اس. ان. بی. سی»، اداره آموزش و پرورش ایالت فلوریدا که اعضایش را دیسانتیس منصوب می‌کند، اخیراً متن جدیدی درباره تاریخ سیاهپوستان در آمریکا منتشر کرده است که می‌گوید «بردگان مهارت‌هایی را می‌آموختند که بعضی وقت‌ها به کار بهبود زندگی شخصی‌شان می‌آمد». این اظهارات باعث انتقاد شدید شماری از قانونگذاران سیاهپوست جمهوری‌خواه از فرماندار فلوریدا شده است. 

بایرون دونالدز، نماینده فلوریدا، در این باره گفت: «این کار اشتباهی است که بخواهیم نشان دهیم برده‌داری مزایای شخصی برای بردگان داشته است. بدیهی است که منظور نویسندگان این نبوده است، و من ایمان دارم که اداره آموزش و پرورش فلوریدا این مساله را تصحیح می‌کند.» 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اکنون پیشتاز نظرسنجی‌ها در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان محسوب می‌شود. با این حال، ران دی سانتیس به عنوان جدی‌ترین و نزدیک‌ترین رقیب در حال رقابت با وی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار