معاون شهرداری بندر بوشهر:

طرح احیاء پارک‌ها در بوشهر عملیاتی می‌شود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: با تاکید شهردار محترم و با هدف بهبود وضعیت کمی و کیفی فضای سبز شهری، طرح احیاء پارک‌ها در بوشهر عملیاتی می‌شود.

محمدحسن محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح یاد‌شده کمبودات پارک‌ها از سوی همه بخش‌های متولی در شهرداری از لحاظ فضای سبز، تاسیسات، زیباسازی، روشنایی، مبلمان و کار‌های عمرانی شناسایی می‌شوند.

وی بیان کرد: در گام دوم نیز با مشارکت واحد‌های ذیربط نسبت به رفع و بهبود پارک‌های هدف طرح در کمترین زمان ممکن در حد دو تا سه روز اقدام می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در ادامه تصریح کرد: در گذر زمان به‌طور طبیعی پارک‌ها با کمبود‌ها و نواقصاتی مواجه شدند که با هدف پویایی محیط شهری باید نسبت به بهسازی و بازسازی آن‌ها اقدام شود.

محمدی افزود: بر همین اساس، سرانه فضای سبز در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند چراکه چندین پارک عملیاتی شده در سطح شهر تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: پارک‌های حاشیه‌ای ورودی شهر و ساحل جفره، طرح توسعه پارک شغاب، پارک‌های گذر سلامت، لیل و بهزاد از جمله طرح‌های در دست احداث شهرداری بوشهر در حوزه فضای سبز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.