اختصاص بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال اعتبار برای ۴۱ طرح فضای سبز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد از احیای بانک چمن در شهر خبر داد.

سیدرضا هاشمی در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال بانک چمن این سازمان در سطح دو هزار و ۵۰۰ مترمربع احیا، چاه ۱۲ محرم جنوبی حفاری و بازسازی، ۶۰ زمین بازی کودک استانداردسازی و سیستم آبیاری تحت‌فشار فضای سبز اجرا شد.

وی تاکید کرد: ۱۸۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ۴۱ طرح زیرمجموعه این سازمان در مرکز چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: هم‌اکنون ۴۱ طرح زیرمجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با شش محور فرهنگی، عمرانی، روشنایی پارک‌ها و معابر، توسعه فضای سبز، تاسیسات شهری و مبلمان شهری در حال اجراست.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: این سازمان از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ سری چراغ در معابر و بلوار‌های شهر تعویض و نوسازی و ۲۰۰ پایه چراغ و سرچراغ جدید نصب شده است.

وی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۴۰۰ اصله درخت و درختچه در پارک تهلیجان شمالی، محله منظریه و تپه نورالشهداء منظریه و ۲۵۰ هزار گلدان گل فصلی و ۶ هزار اصله گل رُز هفت رنگ در بلوار‌ها و میدان‌های شهرکرد کاشته شد.

هاشمی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بهسازی مبلمان شهری پارک دانش‌آموز انجام و چهار مجموعه بازی پلی‌اتیلن با ۱۰۰ مترمکعب کف‌پوش در پارک‌ها شهرکرد نصب شده است.

وی ادامه داد: در این مدت عملیات اجرایی ساخت پارک بانوان شماره دو شهرکرد در زمین به وسعت سه هکتار با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث پارک محله منظریه در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ساخت پارک جانبازان شمالی در زمینی به وسعت ۳.۶ هکتار با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

هاشمی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ نیمکت و سطل زباله با هدف ارتقای رفاه شهروندان و خدمات‌رسانی به مردم در خیابان ملت شهرکرد نصب و عملیات اجرایی بهسازی سیما و منظر تپه ورودی شرقی مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار