هدایت تسهیلات به سمت ساخت گامی در جهت کاهش قیمت مسکن

کارشناس مسکن گفت: بازار مسکن برای کاهش قیمت باید از تسهیلات ساخت بهره مند شود.

این روزها خبر افزایش تسهیلات خرید مسکن  بسیار  داغ شده و همین امر خود زمینه ساز ایجاد نوساناتی در بازار مسکن شده است، در صورتی که بسیاری از کارشناسان و همچنین نمایندگان مجلس بر این عقیده هستند که دولت باید  تسهیلات مسکن را به سمت ساخت هدایت کند تا با افزایش تولید مسکن بازار مسکن کمی رنگ آرامش به خود بگیرد.

 با توجه به افزایش تسهیلات خرید مسکن باید برنامه ریزی به سمت افزایش وام ساخت باشد تا با کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن به سرعت شاهد قیمت خرید مسکن باشیم.

در همین رابطه  فرشید ایلاتی کارشناس مسکن گفت: در شرایطی که بازار مسکن نیاز به افزایش تولید دارد، دولت باید تصمیماتی را در حوزه مسکن به کار گیرد.

این کارشناس مسکن گفت: انتقال و هدایت تسهیلات به سمت ساخت مسکن خود زمینه ساز افزایش و بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد شد و دولت باید به جای تسهیلات خرید زمینه  برای بهبود بازار مسکن فراهم کند، در این شرایط دولت باید تمهیدات لازم را در راستای کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن فراهم کند تا شاهد بهبود این بازار در کشور باشیم.

با توجه به شرایط این بازار دولت باید تمهیدات بیشتری را در دستور کار خود قرار دهد تا بازار به سمت بهبود و رونق هدایت شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار