محسنی بندپی در تشریح نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

اعضای فراکسیون مستقلین ولایی خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک از کشور شدند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم شدند.

محمدعلی محسنی بندپی در تشریح نشست صبح امروز (یکشنبه، اول مرداد ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز از سوی اعضای فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در وهله اول نمایندگان هتک حرمت مجدد قرآن کریم در کشور سوئد و به دنبال آن حمایت دانمارک از این قضیه را محکوم کرده و خواستار اخراج سفرای این کشور‌ها از ایران شدند چرا که در همه جای دنیا باید به ادیان احترام گذاشت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درادامه تصریح کرد: در ادامه جلسه، اقدام مسبوق به سابقه روسیه در قبال ۳ جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی نیز که بیش از پیش چهره این کشور را نمایان کرد مورد بررسی قرار گرفت و اعضا معتقد بودند اقداماتی که وزارت امور خارجه در این زمینه انجام داده کافی نبوده است.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت‌ها و وضعیت معیشتی مردم به ویژه برای تأمین مواد پروتئینی همچون گوشت موضوع بعدی بود که در این خصوص مقرر شد تذکری به وزارت جهاد کشاورزی و وزارت اقتصاد داده شود که حداقل تلاش کنند قیمت‌هایی که در حال حاضر نیز بالا محسوب می‌شود، با ثبات باقی بماند چرا که مردم توان نوسانات بیش از این را ندارند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون در ادامه نشست خود طرح‌ها و لوایح جاری در مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند که از جمله آن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، اصلاح قانون انتخابات و احکام برنامه هفتم کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار