سهم فولاد سنگان خواف از آب دریای عمان به خراسان‌رضوی ۲۰ درصد است

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان گفت: ۲۰ درصد از سهم این انتقال آب، به عنوان سهام‌دار در اختیار این شرکت است.

علی امرایی مدیر عامل شرکت فولاد سنگان گفت: کل آب مصرفی صنایع حاضر در خواف حدود ۱۲ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که آب مصرفی خواف نیز ۵۰ میلیون متر مکعب خواهد بود و شهر‌های مشهد و تربت‌حیدریه نیز درصدی از این مصرف را شامل می‌شوند.

او افزود: حضور شرکت فولاد سنگان در صنایع مختلف معدنی و فولادی با نگاه بلند مدت است، برهمین اساس و در گام نخست مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به پارک علم و فناوری خراسان اختصاص خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا از ایده شرکت‌های دانش‌بنیان که می‌توانند مشکلی از مشکلات صنعت را رفع کنند استفاده کنیم و در این راستا، ارتباطات خوبی را برای پیشرفت صنعت برقرار کنیم.

امرایی بیان کرد: توسعه شرکت فولاد سنگان تا سال ۱۴۰۷ ادامه دارد و این موضوع گردش مالی در حدود یک میلیارد دلار را در خراسان رضوی پدید خواهد آورد که به نوبه خود ظرفیت بزرگی در کشور محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: تلاش بیشتر استان‌ها در جذب سرمایه‌گذار خارجی است و این در حالی است که شرکت فولاد سنگان به عنوان یک سرمایه‌گذار داخلی، بدون درخواست تسهیلات، آمادگی آن را دارد تا در استان خراسان رضوی سرمایه‌گذاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار