خودسازی و دیگرسازی، جانمایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است

وزیر بهداشت گفت: نه تنها در خودسازی بلکه باید در دیگرسازی هم موثر باشیم و به دیگران کمک کنیم.

 بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در آیین افتتاحیه رویداد فرهنگی «مثبت آرمان» ، با بیان اینکه جوانان رسالت سنگینی در پیشرفت‌های انقلاب و حفظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی دارند، از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر شاکر بودن در قبال نعمات خدادادی بیان کرد و گفت: شکرگزاری خداوند تنها لسانی نیست، بلکه باید عملیاتی و با کار و تلاش همراه باشد.

وی ادامه داد: هر فردی با استعداد‌ها و توانایی‌هایی که خدا به او عطا کرده است، باید شکرگزار خداوند باشد. امروز در جامعه با تبلیغات مسموم از سوی دشمنان روبرو هستیم و موارد خلاف واقعی علیه زنان در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و حال آن که ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خانم‌ها هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم وجود احساس مسئولیت در دانشجویان، خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل اتفاقاتی که در دنیا و کشور رخ می‌دهد، احساس مسئولیت داشته و برای این کار نیاز به برنامه داریم. عضویت در گروه‌های فرهنگی و دانشجویی به تنهایی کافی نیست و باید با احساس مسئولیت، از این فرصت، بهترین استفاده را ببریم.

عین اللهی با بیان این که همه تشکل‌های دانشجویی باید برنامه داشته باشند، گفت: این برنامه‌ها باید دارای هدف و زمان بندی باشد.

وی بر دشمن شناسی، داشتن تحلیل صحیح از اقدامات دشمنان انقلاب، شناخت دشمن و بصیرت افزایی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.