متخلفان بازار مرغ در لرستان ۱۰ میلیارد تومان جریمه شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مرغداری و عمده فروشی های مرغ در استان از ابتدای سال جاری تاکنون با تشکیل پرونده تخلفاتی به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.

جواد احمدپور افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار و ۹۶۵ فقره بازرسی از بازار مرغ استان صورت گرفت و ۶۰۲ پرونده به ارزش۱۰ میلیارد تومان برای متخلفان تشکیل شد.

به گفته وی در این راستا ۱۳ واحد مرغ فروشی پلمب شدند و ۸۰ تن احتکار در قالب ۱۲ فقره تخلف و ۱۶۰ تن عرضه خارج از شبکه به تعداد ۸۷ مورد از متخلفان کشف شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیشترین تخلف واحدهای مرغ فروشی را گرانفروشی برشمرد و تصریح کرد: حدود یک هزار واحد عمده فروشی و عرضه مرغ در لرستان فعال است و هم اکنون این ماده پروتئینی با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان به فروش می رسد بنابراین شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را گزارش کنند.

احمدپور با اشاره به انجام گشت های بازرسی روزانه صبح و عصر از مرغ فروشی و مرغداری های استان گفت: مردم می توانند هرگونه تخلف این واحدها از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و قاچاق را به شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

 منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.