دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، گفت: مقابله با بی‌حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

 تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب با حضور پرشور هزاران نفر از دختران و بانوان محجبه و متدین و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شب گذشته در بوستان علوی قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در این اجتماع گفت: ادیان الهی حجاب را موضوعی فطری می‌دانند و از ابتدای خلقت حجاب وجود داشته است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه حجاب، چون فطری است اجباری نیست بلکه بی حجابی اجباری است افزود: کسانی که تاریخ ایران را مطالعه کرده باشد می‌دانند از دوره ساسانی‌ها که اسلام نیامده بود، ملت ایران متدین بودند و زنان حجاب داشتند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: رضاخان با زور اسلحه بی‌حجابی را در ایران ترویج کرد و در ترکیه نیز آتاتورک با زور اسلحه بی‌حجابی را آورد و در غرب نیز اینگونه بوده است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه انگیزه برای بی‌حجابی در غرب استثمار اقتصادی بانوان بوده است افزود: ملت ایران بهتر از ترکیه و دیگر کشور‌ها در مسئله بی حجابی ایستادگی کرد و در نهایت این سیاست با پیروزی انقلاب اسلامی به شکست خورد.

طائب افزود: دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، در حالی که مقابله با بی حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

او ادامه داد: دنیا در زمینه حجاب سیاست‌های دوگانه‌ای دارد و با امر حجاب در ایران مخالفت می‌شود و با مقابله حجاب در فرانسه کاری ندارند.

رئیس قرارگاه عمار افزود: دشمن به دنبال بی حجابی است چرا که می‌داند اگر این امر در جامعه وجود داشته باشد جامعه به سمت تعالی می‌رود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: غرب امروز در برابر نیرو‌های جبهه مقاومت با همه قدرت درمانده شده، چرا که وضعیت زن و مرد در غرب انسان متعهد درست نمی‌کند و حتی انسان‌های پایبند به وطن هم نمی‌سازد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا هویت را جامعه ما بگیرد و حجاب ابعاد مختلف فقهی و اجتماعی و فردی دارد افزود: جامعه ما امام زمانی است و وقتی دشمن این وضعیت را می‌بیند احساس هراس دارد و در عرصه نظامی نیز اقرار به توانمندی ایران دارند.

در پایان این مراسم نیز شرکت‌کنندگان، در بیانیه‌ای بر موضوع برخورد با هنجارشکنان و نیز لزوم گسترش عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به‌عنوان «روز عفاف و حجاب» نام‌گذاری شده است.

برچسب ها: بی حجابی ، عفاف وحجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مخاطب ۱
۰۱:۳۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
مسئله ی بی حجابی بودن یا نبودن ان نیست بلکه طرز رفتار حکومت با بی حجابی مهم تر است در اکثر موارد واقع شده در ایران از مسائل سیاسی . اقتصادی . فرهنگی و اخلال در آرامش همه ی آن منشاء خارجی داشته و حکومت به دنبال دستگیری و منهدم کردن سر تیم های انان بوده حالا که بی حجابی در قالب مردم است و منشاء خارجی آن در صورت انهدام باز فایده ای ندارد و حکومت اگر وارد این مسئله شود به دنبال کمتر کردن امتیاز های شهروندی در قبال بی حجاب ها شود به دنبال آن آشوبی بیشتر و بزرگتر رخ می دهد و باید از طریق ملت و در مدت زمان بیشتری حل شود ورود حکومت یعنی پیروز شدن طرح دشمن برای نداشتن آزادی و نداشتن حقوق بشر می شود و ایران باید پاسخگوی جهان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۳ تير ۱۴۰۲
بابودن امثال شما،نیازبه دشمن نیست.
آخرین اخبار