برگزاری اختتامیه طرح جهاد فناوری شهید فخری‌زاده در شهرکرد

طرح جهاد فناوری شهید فخری‌زاده در شهرکرد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

طرح علمی پژوهشی جهاد فناوری شهید فخری‌زاده در چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ با معرفی برگزیدگان در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه این طرح گفت: علم و فناوری قدرت‌آفرین است و علم و فناوری از مؤلفه‌های قدرت است که در موضوعات دفاعی و بازدارندگی هم می‌توان استفاده کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب به مناسبت ۲۱ تیرماه و همچنین شهدای علمی کشور، اظهار داشت: شهدای شاخص علم و فناوری و دانشمندان بنام ایران اسلامی نشان‌دهنده اهمیت کار علم و فناوری هستند.


بیشتر بخوانید


اکبری افزود: تأثیرگذاری یک دانشمند، فناور، یا یک نخبه در یک منطقه، سرزمین و کشور کمتر از نهاد‌های برقرار کننده امنیت پایدار نیست و چه بسا بیشتر هم باشد، به همین دلیل دشمنان به دنبال حذف این افراد هستند.

وی اضافه کرد: استاد علمی و دانشمندان به عنوان دو هدف اصلی دشمنان به شمار می‌روند و باید کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، قدر خود و کار ارزشمندشان که جهاد است را بدانند.

اکبری ادامه داد: شاخصه بسیار مهم ایران قوی، مرهون علم و نوآوری‌های است که در همه زمینه‌ها بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب چهارمحال و بختیاری، هم‌افزایی بین پارک علم و فناوری و بسیج علمی پژوهشی را قابل تقدیر دانست و گفت: طرح شهید فخری‌زاده با شعار «هر پایگاه یک سنگر دانش‌بنیان» از سوی بسیج علمی پژوهشی دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار